Na de aanschaf van een duurzame installatie, stopt UPVolt niet met het leveren van kwaliteit en service. Daarnaast is het mogelijk om het onderhoud door UPVolt uit te laten voeren. In sommige gevallen dient UPVolt het onderhoud uit te voeren i.v.m. gegeven garanties. Mocht dit het geval zijn, dan bent u hier tijdens de aankoopfase van op de hoogte gebracht. Heeft u een storing of probleem? Informeer ten alle tijden eerst UPVolt alvorens u een eigen installateur inschakelt of aanpassingen uitvoert aan uw installatie. UPVolt biedt verschillende soorten service en onderhoud aan en denkt graag met u mee:

Jaarlijks onderhoud

Heeft u een thermische of elektrische installatie? Dan kan het zo zijn dat hier periodiek onderhoud voor nodig is. U kunt UPVolt inschakelen voor dit periodieke onderhoud. U mag het ook een plaatselijke aannemer laten uitvoeren, mits UPVolt hiervan op de hoogte is gesteld i.v.m. garanties. 

Zonnepanelen schoonmaak

Zonnepanelen worden blootgesteld aan allerlei weersomstandigheden en luchtvervuiling. In de meeste gevallen is een goede regenbui voldoende om de panelen weer schoon te krijgen om zo min mogelijk rendement te verliezen. Mocht u zich echter in een omgeving bevinden, waarbij een goede regenbui niet functionerend genoeg is, dan is het op zijn tijd verstandig om de zonnepanelen te laten reinigen. Het is hierbij van belang om de juiste materialen toe te passen om beschadigingen aan de zonnepanelen te voorkomen. Beschikt u niet over deze materialen óf zijn de zonnepanelen onbereikbaar vanwege bijvoorbeeld de ligging, dan kunt u altijd UPVolt inschakelen. Wij hebben de kennis over de juiste materialen en kunnen iedere ligging bereiken. Uw zonnepanelen zijn immers ook door ons geïnstalleerd! Vraag vrijblijvend een schoonmaak offerte op en wellicht kunt u ook binnenkort weer volop profiteren van de zonne-energie. 

 

 

Service van de zaak

Bij vrijwel ieder product dat u aanschaft bij UPVolt ontvangt u servicegarantie. Deze garantie kunt u aanroepen als u een probleem ondervindt met uw installatie. Indien u contact met ons opneemt voor het doorgeven van een probleem, streeft UPVolt ernaar, afhankelijk van de urgentie, binnen 48 uur ter plaatse te zijn om het probleem op te lossen. Indien de service binnen de garantieperiode plaatsvindt, hoeft u geen kosten te betalen over de manuren van dit bezoek, mits voldaan wordt aan de voorwaarden van de garantie. Deze kunt u lezen in de Algemene Voorwaarden die u ontvangen heeft bij uw offerte en/of onderaan onze website. 

In sommige gevallen is een bezoek op locatie niet nodig en is het mogelijk om de problematiek op afstand op te lossen. Onze experts kijken altijd met u mee en zoeken naar de best passende oplossing voor uw probleem! Het is altijd van belang om UPVolt in te lichten over een probleem met uw installatie. Ook i.v.m. uw ontvangen garanties op producten en vermogen. 

Meer informatie

Wilt u meer informatie ontvangen over de mogelijkheden van onze diensten? Neem dan vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie of een vrijblijvende offerte passende bij uw vraag.

Vrijblijvend offerte aanvragen

Offerte aanvraag
Contactgegevens
Aanvraag afgerond

Binnenkort ook profiteren van duurzame oplossingen?

Vul alle gevraagde gegevens in en wij nemen kort daarna contact met u op, we bespreken samen de aanvraag en maken hem dan compleet.

Advies nodig of heb je vragen?